Opozorilo! Vejice ne stojijo pravilno...

Davno, davno tega je v babičini kuhinji namreč mala deklica z globokimi rjavimi očki strahovito tipkala svoj prvi roman podoben neki pravljici o princeskah. Bil je seveda na veliko višjem nivoju, gledano z umetniškega stališča. Ali pač. Punčka je tipkala na staromoden pisalni stroj zelene barve, ki je bil tisti dan pravi tehnološki napredek. 

"Kaj delaš,” jo je vprašala babica. 

“Pišem Bestseller,” je odgovorila deklica.

Zakaj moški in ženske lažemo drugače? Kdaj kako zakaj...

 

Pred časom mi je kolega zaupal, da se je menda naveličal udinjanja ljudem zgolj zato, da pride na svoj vsakdanji kruhek. Super. Krasno! Kajti z udinjanjem si ga dan danes pridobiš le malo.

Današnji časi kličejo po tistih, ki so ti sposobni pogledati v obraz in ti privoščiti tisto kruto resnico, ki ti jo že vsi prikrivajo nevemkoliko let. Pred udinjači so se začeli skrivati v pisarnah in nameščati tajnice med nas in telefon. A prišel je čas, ko si želimo ven, na zrak. Ne le, da si želimo. Moramo. 

#1 Izgovor slabo organiziranih ljudi

"Preveč imam dela, da bi se organiziral." 

 

Ta izgovor nakazuje izbiro stresnega življenja in zasvojenost z nujnostjo. Morda ste kdaj sami v takšni situaciji - ko vas nekdo za nekaj prosi, kar hitite naproti z navdušeno ustrežljivostjo. Ta odziv sicer zavijete v ovitek z etiketo “profesionalnost”, v resnici nima popolnoma nobene povezave s tem.  Dejansko gre za brezpogojno služenje drugim ob čemer lastne potrebe, pomembne naloge in cilje, pustite nekje ob strani, zanemanjene. Takšen odnos do dela in življenja pa vodi v vse tipične "bolezni” sodobnega časa. 

Drip - novo poglavje email marketinga

“Ali smo kadarkoli pokazali navdušenje ali interes za vaše storitve? ...

Tole zgoraj je originalno nedotaknjen tekst nepodpisanega anonimnega gospoda, ki se je znašlo med odzivi na mojo tako imenovani Batch&Blast e-mail kampanjo. Ni navdušujoče, kajne. Nekaj takšnih se najde, čeprav si ponavadi ne vzamejo toliko časa, da spišejo bodico. Pogosteje se preprosto odjavijo (njihovega gneva in pi**** pač ne slišiš osebno). Ne zamerim mu, ravno nasprotno. 

Zastonj informacije vam lahko generirajo ogromno prometa. Kako?

Informacije so zastonj – če za njimi nimate produkta, ki ga tržite. Kaj mislim s tem? O tem govorim v današnjem članku, saj ugotavljam, da se veliko podjetnikov sooča s podobnimi težavami. Vsebina oz. znanje so naše zlato - v današnji dobi inormacij pa naj bi ga kar delili zastonj.