Prodaja? Zmenkarije? Eno in isto!

Pogosto slišim zgodbe ljudi, ki so poskusili slediti svojim sanjam, pa jim ni uspelo. Sanje se jim niso zgodile v pričakovani obliki ali pričakovano hitro. 

Povsem nenavadno, kajne - kajti čisto prav vsem ostalim ljudem na svetu se sanje vedno zgodijo točno tako in točno takrat!

Dejstvo je, da v podjetništvu nikoli ne prideš do cilja. Cilj dejansko sploh ne obstaja - obstaja samo pot višje in višje in višje. Včasih gre tudi malo dol, po kakšni dolinci. Včasih je pot lepa. Včasih jo prekolneš. Morda takrat najdeš kakšno boljšo pot, drugačno, konkurenčnejšo (recimo temu, da je bolj na senčni strani, ne pozna veliko drugih sprehajalcev in je fino brez gužve!).

Sama sem podjetnica že 5 leto zapored in svoje službe nebi zamenjala za nič na svetu. Po hribih in dolincah pa mi je tale podjetniški sprehod odprl oči na precej področjih življenja. Z vami bom zato danes delila 3 poenostavitve :

1. Prodaja = Zmenkarije

Ste bili že kdaj od daleč zaljubljeni v nekoga, ki tega sploh ni vedel? Morda sploh ni vedel za vas? Čez leta ste se kje srečali in mu / ji zaupali svojo skrivno fantazijo - in glej ga zlomka, tudi on je imel podobne misli o vas in enako dozo strahu pred razkritjem. Ko bi le kaj rekli, ko bi le vprašali...

Problem prodaje je najpogostejši ta, da preprosto ne vprašamo za nakup. Ne ponudimo svojih krasnih stvari na razpolago drugim. Iz strahu pred zavrnitviju ostanemo rajši tiho ali pa pričakujemo od kupcev, da bodo storili prvi korak - kot na zmenku :)

 

Potrpežljivost je ok. Plašnost ne. Vztrajnost pa je nekaj med tema dvema.

2. Marketing = Druženje

Sem pa tja se srečam z ljudmi, ki jim imam zelo rada, so mi krasni ljudje. Rada poslušam njihove zgodbe. Nasmejijo me. Razveselijo me. Všeč so mi! Nismo pa prijatelji v smislu, da bi šli skupaj na počitnice. Enako velja za marketing.

"Oglasi se kdaj" - to počne marketing! Kdo ve, morda koga srečaš dovolj pogosto, da se naslednjič dogovorita za zmenek :)

3. Produkt = Prepričanja

S kom greste radi na zmenek? S tistim, ki ima rad vse, česar vi ne marate? Morda s kom, ki ima podobne interese in všečka podobne stvari!

Če jasno komunicirate svoja prepričanja vas bodo ljudje tudi glasno slišali. Sicer boste ostali v ozadju konstantnega šumenja listja na poti do vrha gore uspeha, kjer se zberejo samo tisti, ki so že od samega začetka sledili svojim prepričanjem. 
Če ste začeli slediti svojim prepričanjem - aka svojim sanjam -, potem vam je že uspelo! Storili ste korak, ki je na poti do uspeha bistven. Prvi! In največji! In tudi najbolj predvidljiv. O tem prvem koraku najdete vse na netu. Samo sledite navodilom. In tam ste. Imate d.o.o. ali s.p., logo, sajt, facebook page, vizitke, in kreditno kartico. Kot bi vam pri monopoliju dali figurico, nekaj keša, ko greste čez štart in kocko v roke. Vsi naslednji koraki niso tako enostavno opisani. Ne dobite jih na netu. Ostali koraki so nepredvidljivi - eni grejo gor, eni dol, eni levo eni desno. Pot gre namreč cik cak. In ja - kot če greste na katerokoli goro, tudi na tej poti se boste prešvicali! Pomembno je samo to, da ostanete na poti. Ker ostati na poti je cilj igre. Ostati iz radovednosti, kaj se skriva za naslednjim ovinkom...

Če vas zanimajo tudi moji drugi posti, zgodbice, nasveti, priročniki, delavnice (nekatere od njih tudi brezplačne) se prijavite tukaj