Drip - novo poglavje email marketinga

“Ali smo kadarkoli pokazali navdušenje ali interes za vaše storitve? Kako se počutite ko dobivate tisoč spamov z zravilnimi mažami, predlogi seminarjev, »pomoči« itd? Vsi takšni težaki so takoj na naši črni listi. Škoda, da moram izgubljati čas z vami in vam pošiljati besedo STOP.  Vsiljivi in neprijetni ste!”

Tole zgoraj je originalno nedotaknjen tekst nepodpisanega anonimnega gospoda, ki se je znašlo med odzivi na mojo tako imenovani Batch&Blast e-mail kampanjo. Ni navdušujoče, kajne. Nekaj takšnih se najde, čeprav si ponavadi ne vzamejo toliko časa, da spišejo bodico. Pogosteje se preprosto odjavijo (njihovega gneva in pi**** pač ne slišiš osebno). Ne zamerim mu, ravno nasprotno. 

Morda se tudi sami včasih zlijete na kakšnega idi&%' voznika pred vami na cesti? Morda iz vas kot rakete letijo rafali tistih istih besed, ki jih otrokom prepovedujete? A kaj, ko pa je ... krasno, da je med vami in kreteni cenzura v obliki šasije, skratka, ni šans, da kaj pride ven. Sprošča navznoter.

Zapriseženi strokovnjaki vam bodo torej povedali, da so takšni odzivi, sem in tja, nekaj normalnega. Poklicno tveganje, ki ga moraš zdržat dokler si ne ustvariš svoje zmagovalne liste! Klicaj! Svoje liste, ki ti pomaga, da preideš od Blatch&Blast bombnika na ultra lahke kapljice oz. Dripanja. Kratice... sori za to. Razložim:

1.     DRIP. Avtomatizirana e-mail kampanja, kjer lahko prednastaviš dialog s prejemnikom v odvisnosti od njegovega odzivanja na vsebino. Kar se tiče marketinga popolnoma drugačna stategija komuniciranja, pri čemer se močno zanašaš na druge kanale pridobivanja emailov (ti pridejo na listo prostovoljno z interesom). Strategija komuniciranja pa je zelo prodajno usmerjena v postopoma ogrevanje že rahlo »toplih« kontaktov, s katerimi se dejansko splača ukvarjat. Za razliko od naključnega vzorca javne baze.

2.     Batch&Blast pa je izraz za bombardiranje velike baze brez kakšnega posebnega sistema z vidika CRM-ja. Morda so mestoma segmentirani po nekih sociodemografskih vidikih – manjka pa jim en ključen podatek – tisti o interesu po vaših storitvah. Pri tem sistemu so precej nižje številke konverzije že zaradi naravne selekcije po Darwinu. Iz potrebe po preživetju se na prvi pogled zdijo neobhodne. Hja, na nek način so. Držijo vodo nad glavo, sploh na začetku, kajti Drip ni enostavno gradit iz popolne nule.  

Ko sem se sama lotila email marketinga, sem šla (in še hodim) po trnovi poti Batch&Blastov, ki jih počasi nadomeščam z novimi orodji. Moja največja težava pri popolni tranziciji na Drip je ta, da nisem tehnično podkovana in kljub temu, da mi je načrtovanje kampanj jasna stvar, me zmede pri točki vstavljanja kode na sajt, kjer želim slediti odzive. In to celo kljub temu, da obstajajo zelo zelo enostavna orodja, ki bodo vse naredila namesto mene – razen točno ene stvari – ne bodo se pozanimale o tem in prebrale gore informacij na www ter poskusile staknit pluse kjer so minusi. To moram sama. Čas je, da se s svojim manjkom soočim in žrtvujem pač nekaj časa.

Morda imate tudi sami podobne težave in si želite bolj konkretno učinkoviteka online komuniciranja. Lahko da vas zanima kaj so lead mangneti, kako učinkovito zgradite bazo in kako jo upravljate. Katera odorja vam olajšajo situacijo. Kje ima v tem mesto prodaja. Skratka, trnova pot - kako se izognete trnov in jih namesto sebi namenite meni :)  V nadaljevanju bom o tem soočenju pisala izključno email dnevnik, ki mu lahko sledite in izveste, kaj se dogaja in kako to sami lahko začnete uporabljati. Prijavite se tukaj. 

Priznam. Deset let sem se veliko raje ukvarjala z dizajnom v marketingu, kot pa z razumevanju enk in ničel v digitalnem svetu. Včasih pač nebi postala na fejkbook. Včasih tudi nebi vstala iz postelje, a kaj češ. Vsak dan je nekaj novega in treba je sprejet, kar je pozitivnega. Poklicno gledano se močno zavedam dejstva, da nam vsem nova avtomatizirana prihodnost odpira nov svet in tudi nove trge v kateri bo učinkovita online komunikacija enako, če ne celo bolj pomembna, kot pa tista v živo. Pišejo se pravila lepega obnašanja, bontona, sprejemljivega in neprejemljivega. Piše se nov kodeks in vsak (res, vsak) ga bo pač moral vsaj do neke mere obvladat.

Vabljeni tudi na otvoritev mojega eksperimenta – 21. Junija. Več o tem tukaj.