OPIS

Iščemo samostojnega, samoiniciativnega in kreativnega vodjo prodaje, ki je sposoben in ima izkušnje samostojno voditi izvedbo prodajne strategije in pripeljati podjetje do željenih prodajnih ciljev. 

Gre pripravo in izvajanje prodajne strategije - telefonsko trženje in direktno prodajo, pri čemer se izvajajo redni stiki z obstoječimi strankami, klicanje potencialnih strank (leadov), dogovarjanje za sestanke in demostrativne dneve ter zaključevanje poslov.  

V sodelovanju z mano se pripravi plan prodaje in marketinška podpora, ki bazira na široki banki vsebin. te vsebine potem s skupnimi močmi plasiramo na oglasna mesta, socialna omrežja, PR, etc.. pri čemer so dobrodošla znanja pisanja oglasov in prodajnih scenarijev. 

Zaželjeno je poznavanje inbound marketinga in oglaševanja na googlu ter socialnih omrežjih - vendar pa imajo prodajna znanja prednost. 

Išče se nekdo, ki si želi soustvarjati našo skupnost na daljši rok. 

Več informaci dobite na telefonski številki 041 349 496

PRIJAVE oz. CV pošljite do  4. september, 2016 na meta@cetrtadimenzija.si


Naloge

  •  priprava in izvedba prodajne strategije skladno z marketinško strategijo po produktih
  • priprava baz podatkov potencialnih kupcev
  • direktno trženje, telefonsko trženje, redno klicanje in pridobivanje strank  ter sledenje leadom
  • skrb za obstoječe stranke, upsell, customer care
  • sledenje in priprava poročil o prodajnih rezultatih
  • skrb za SEO spletne strani
  • oglaševanje podjetja z Google Adwords
  • pisanje besedil za iskalne spletne oglase
  • sodelovanje pri oglaševanju v socialnih medijih
  • analitika uporabe spletnih mest, socialnih medijev, e-novic in drugih lastnih digitalnih medijev
  • upravljanje z orodjem marketinške avtomatizacije Clickfunnel
  • testiranje novih vsebin in funkcionalnosti spletnih medijev


Izkušnje

  • izkušnje na področju telefonskega trženja, hladnega klicanja, direktne prodaje
  • odlično obvladanje Google Analytics in Google Adwords (po možnosti certifikat)
  • odlično poznavanje SEO-a in drugih inbound metodologij
  • predznanje urejanja socialnih medijev in oglaševanja na socialnih medijih
  • znanje slovenskega in angleškega jezika (A)
  •  vsaj 5 let različnih delovnih izkušenj (štejejo tudi študentska leta)
  • prednost imajo kandidati z vsaj 2 letnimi delovnimi izkušnjami v prodaji 
  • stopnja izobrazbe ni toliko pomembna, kot so pomembne izkušnje

  • Zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev
  • možnost samostojnega razmišljanja, samostojnega dela
  • lokacija, čas dela in ostale tehnikalije so fleksibilne – rezultati niso!
  • delo je še najmanj od vsega dolgočasno :)
  • ponujamo širok dostop do novih znanj s področja prodje in marketinga (predvsem online inbound strategije, prodajni funeli, drip marketing), ter široka znanja s področja komunikacije, motivacije, javnega nastopanja, upravljanja s časom, etc.
  • Stimulativno plačilo.

DOBITE